Followers

Sunday, 8 April 2012

akhirnya .

congret my bro .
MOHD KHAIRUL ARIF BIN BUSIRAN

dulu kow selalu buli aku , sbb perbezaan umur kita yang sangat jauh .
kow cemburu ngan aku , kow cakap mak banyak lebih kan aku . 
kow selalu suruh aku buat macam2 , pantang aku silap skit . kow dah melenting .
kow suruh aku basuh moto kow , basuh kasut kow dan sekarang basuh kereta kow. tapi kow mesti akan bagi aku macam2 sebagai ganjaran .
walaupon ganjaran tu xmahal . yang penting berharga bagi aku .
Aq lagi bersyukur . kow jage aku bagai menatang minyak y penuh .
walaupon aku rase kan kow sangat mengongkong aku . kow tak bagi aku caouple ,
kow tak bagi aku keluar malam , kow suruh aku terus balik rumah kalau aku keluar. 
dan macam2 lagi sampai aku rase semak sangat ngan kow .

Dan ape yang selame ny kow buat kat aku tu,aq dah mula faham n nampak . 
agaknya bila kow tak kongkong aku cam tu,ape jadi entah ngan perangai aku ni kan,
bersosial kuat agaknya .entah2 dah jadi ibu muda . oh tidak ! betol kata peribahasa
 'JAGA LEMBU SEKANDANG LAGI SENANG DARIPADA MENJAGA ANAK GADIS'
Alhamdunillah . ape yang kow dah ajar aku , aku amalkan sampai skang .
yes ! aq ngaku aku keluar malam , tapi hati aku Allah je yang tahu , berdebar2 !
dan aku dapat tahu malam tadi 7/4 mak g merisik jatung hati kow . 
amin . ape yang kow nak sebelum ny tercapai . harap2 kow sampai jinjang pelamin .
kow dah mula berubah . dan aku nampak perubahan kow tu .
yang aku tak puas aty bila aku tanya kow bile tunangnye , kow cakap taun depan , bile mak cite ngan aku 
dy cakap 10/6 ny . kow saje je kan . aku taw kow sayangkan adik kow yang sorang ny .
kan aku yang paling rajin dalam umah . aku taw . hahaha
dan aku tak sabar nak tunggu tarikh tu . mesti aku kena buli balik kan . tak pe demi kow .
thankz uda , n congret buat kow . -,- 
*dalam kegembiraan ada terselit ksedihan .

No comments:

Post a Comment