Followers

Monday, 9 January 2012

thnk's KAWAN .

terkedu , terdiam , tercengang , dan 'ter' yg sekutu dengan nya .
bertarikh 8/1/2012 .
bertempat bas plusliner .
otw pulang ke seremban .

call pertama :

gurl : salam , nk taw kow spe ?
me  : aku ina . y ? kow sape ?
gurl : kow ina lok heng ?
me  : yes ! kow spe ??
gurl : aq gurl im . asl kow xperlu taw . xpenting .
me  : xpenting bg kow , penting bg aku .
gurl : weyh-2 jp g aku call balik .

see . blom-2 dh tunjuk perangai ngn aku . shiitt ! time ny perasaan aku jgn ckp la . mcm-2 dah , berdebo . tertanye-2 . mcm-2 at pale aku ny . yg aku pikir . aku nk text im nk maki-2 dy . opss ! aku kena kawal dulu . tanye im . 

call kedua :
gurl : ok kite sambg balik . kow cple ngn dy dah brpe lame ?
me  : dah 10 blan , kow lak ?
gurl : aku ? dah sethun lbey . weyh ! kow xrase ke yg kow perampas ?

oh tidak ! dy kate aku perampas . s**l la pompuan ! dalam situasi yang xley kawal , ape y terlintas dalam pale aku . ny je la .
me  : perampas ?? hahahahah . tak kot . dy yang teeeeeettttt . (maaf aku xley nk malu kan dy )
gurl : kow ny knpe ha !
me  : kow nk amek dy amek la weyh ! aq xesh pon . aku xbatak pon ngn sume ny , aq dh pent dah nk bercinta-2 .

sumpah aku malaz nk dengo dy bebel , aku pas fon uh kat fara . xtaw la fara ckp pe ngn pompuan uh , trus dy letak . so . aku mula kan kerje aku dengan menaip mcg maki hamun . ciittttt ! beraaakkk la jantan ! 

xlame tu aku dapat text dari kawan bek mase seklh aku dy ckp . 'best x ?' ha ? ape ny . nasib bek la aku xsend mcg maki hamun tu kat im . aku reply mcg mmbe aku tu , 
rupe-2nye ....... 
pompuan y mengaku gurl im tu dy , ! owhhh tidak . nk guraw pon xmengak la shial ! . 

ok fine ! aq maaf kn dy .
cite xhbis lagi .... masalah baru datang kat aku .
im call
jam 22:56 .
mula-2 ok , ckp bek-2 , guraw-2 . ahah ! sukenye ..
lame-2 . oh tidak ! mula la perang dunia kami .
rupe-2nye membe aku tu dah cite semua ape y aku ckp .
OMG !
ape lagi ny . bertambh-2 maslah aku . heyy !
im berterus terang ape y selame ny dia pendam ,
oh sdeynye  ..
aku pon xnk mengalah .
aku lawan balik kate-2 dia . n aku luahkan segala benda y aku pendam .
dari situ la kate putus keluar dari mulut aku .


aku masih sayang kan dia . tpi aku xnak luah kan .
aku dah ckp dia laki xgune .

betul pe aku buat ni , ya Allah . pe patot aku buat ni .
 

No comments:

Post a Comment