Followers

Thursday 26 January 2012

untuk mu capital N .

sumpah aku terkedu ngn komen-2 korang .
sumpah gak aku sdey ngn cre korang !

kow kawan aku , kow  yg tolong aku time aku ada masalah ngn dy .
kow tolong aku time aku nak jumpa dy . kow gak yg tolong smpaikan salam  dy untuk aku .
tapi tu semua tinggal kengan je , kawan .

secare tibe-2 aku terbace wall N , n aku bce semua komen-2 dy .
ada teselit name kow kawan , ok !
aty aku mula rase len . aku bace wall kow lak kawan .
ape yg aku pkirkan selame ny tepat sekli . aku nampk perkataan RINDU  .

ya Allah , tabah kan hati hambu mu ya Allah .
mungkin dia bukan jodoh aku .

semoga korang kekal bersame selamenye ,
aku hanye mampu mendoa kan korng bahagia .
thnkz a lot to N sbb kow dah pernah buat aku happy , fun ngn kow .
kow seorng yg cool , romntik .  suke berfalsafah .
segala barangn pemberian kow aku still simpan smpai sekarang .

aku akan ingat korang sampi bile-2 .
sbb kite berjumpa ditempat yang paling istemewa dalam idup aku .




sian gambar kow , bek-2 ensem jadi itam aku kerje kan . sory . kow ingat aku sellu k . kow kne ingat yg aku pernah ada dalam ati kow . n kow pon kena ingat yg kow penah cuit ati aku stu ketika dulu . trima kasih aku ucapkan tok selame perkenalan kita .


SAY BYE CAPITAL 'N' :)

No comments:

Post a Comment