Followers

Thursday 9 February 2012

bile nak berakhir .arrgghh !

arrrrggghhhhhhhhhh ! 
aku dah bosan ! aku dah bosan ! aku dah bosannnn ~

sampai bile nak pura-2 depan dy . sampai bile aku nak terima semua ny .
aku dah try tok terima dia sebaik mungkin .
tapi ..
aduuhhhhh . aku tak mampu .
kow dah banyak tolong aku , kow dah banyk bg kasih syg kat aku dan kow  banyak macam-2 lagi . thanks kat housemate aku yang sorng tu dah bagi semangt kat aku , dh bagi nasihat kat aku supaya terima dia ape adenye . kadang-2 bila kuo ngn dy , dy kenalkan aku kat kawan2 dy . sampai aku xley nak kate ape . tak kan aku nak marah dia , kecik aty dy . aku xnak buat dy terasa . sebab aku sendiri xpaham ngan sikap aku ny . kadang aku happy  bila ngan dy , kadang tak , kadang meyampah , kadang syg . aiiissshhhh cam mane perasaan ny  boley datang . mak dah berharap kat kow . tapi aku ? still belom 100% terima . 

bile aku marah-2 kow , kow still ngan aku , bile kow dh bace macg-2 aku kow marah aku , tapi aku pujuk kow pulak . aku tak taw sampi bile semua ny . aku tak tau sampai bile aku boley simpan perasaan ny .
arrggghhh ! kow dh wat aku serba salah , kow tak kesian kat aku ke . ? 
kadang aku persalahkan diri aku sendri sebab terima kow n kenal koe . tapi tu hanya la tinggal kate-2 je .
semua dah berlaku . so aku kena terima semua ny ngn rela hati . hubugan kita pon dh hampir setahun . aku akn cube pertahankan hubugan ny dan terima kow seadaanya . 

#cewah ayat aku , macam novel kan . ni semua sebab aku 24jam berkepit ngn novel .

No comments:

Post a Comment