Followers

Sunday 26 February 2012

24.2.2012

 tarikh 2
 tak penah aku lupe tiap2 taun. 
hari lahir my ex, merngkap my bFF .

 

ha ni la dy org nye . mohd izham ibrahim .
berketurunan mamak .
ny gambar lama ketika kami bersama .
24/2/2012 ialah hari jadi am . time ny juga hari JUMAAT , & aku
ngah cuti pertengahan sem . Dy kate aku org pertama wish , mane taknye  kol 11.30
aku dah text dy , sbb aku takot  tertydo .

dalam text yang aku wish banyak aku bagi kat dy kate2 perangsang .
sbb tu dah biase bagi aku dari kiteorg cple agy .

entry ny aku buat sbb aku terlalu emo ngn am .
am call aku pkul 8. time tu aku pening sngt , badn terasa panas , tekak terasa perit .
tapi aku still layan am cam biasa .

aku tak nak am taw aku xberape ok , sbb t macam2 dy tanye .
am call malam sebab aku taw dy penat kerje pd siang hari .
aku tak kesah . tapi2 tetbe dy terbukak crte yg siang dy xkerje .
ohhh !! ok . tapi kenape dy xcall aku siang klu betol dy xkrje?
sedang kan mase bufday aku , aku kerap call dy siang n malam walaupon aku ada boy .
aku bukan nak ungkit tapi dah kali ke2 dy wt aku cm ny . 
eh ! ttbe dy cakap nak letak call sbb nak kuo , aku rase tak sampi 10mint dy call.

ok terasa , kecik aty , jauh aty sama itu anak mamak .
aku pon ape lagi luahkan ape aku pendam selame ny . 
ngan kepale y ngh serabut giler , aku terus letak fon ! aku tak kesah ape dy nak cakap.
tak sampi 5minit am call balik , aku tak angkt call dy  5kali . kali ke6
aku angkat , tapi aku rase am cm kat ats moto sbb bnyi agin , hurrmmmm .
lepas tu am call aku tak angkat .

esok hari , aku on fon . dapat mcg menimbun dari am .
dy mintak maaf , dy pujuk , dan dy macam2 lagi .
am kate dy xley gadoh ngan aku , selagi aku tak maaf kan dy , dy tak senang dduk .
mane taknye kami kenal dari sekolah rendah lagi .
selame aku kenal am , dy seorang yang ssh nak rapat ngn pompuan .

best sangat bile ingat kan zaman2 dulu . kalau diputarkan mase aku nak tarik kate2 putus dari dy .
am . aku nak mintak maaf ngan kow , sebab aku emo sngat malam tu .
and . aku mintak maaf sangat2 kat kow sebab dah kacau kow .
aku rase lebeh bek tak ggu kow lagi , sbb aku  tak nak sebb aku kow n gurl kow gadoh .

biarlah kite dah xrapat cm dulu , yang pentg aku tak nak orang angap aku perampas .

No comments:

Post a Comment