Followers

Friday 9 March 2012

aku dan ragam mereka .

salam semua warga bloger .
dah lame rasenye xupdate blog kan .
kat sini aku nak cite skit tentang budak2 rumah aku .
rasenye aku xpernah lagi perkenalkan dyorang kan . ny pertama kali kami duk same2 .
sbb pe sebelom ny kiteorang stay kat dalam kamsis , nak try hidup n ngn cabaran luo kami bersepakat
, bermuafakat , bertapa dan bersatu hati satu jiwa kami pilih lorong 6 umah ABANG SHUIB tok
jadi tempat tinggal tok semetara waktu .

sekarang ny dah bulan 3 , bulan depan dah bulan 4 , dan tak lame lagi kami akn hadapi final exam .
terase cepat sangat mase berlalu kan , tup tap tup tap dah nak sem 4 (mse tok kami prektikal)
susah wwoooo nak cari tempat LI , baru aku taw betapa susahnye nak dapat krje kalau xde kelulusan .
*aku bukan nak nak menghina dengan orang yang xde kelulusan , malahan aku jadikan dyorg ny
sebagai pencabar aku . bio aku lebey berusaha n rajin untuk timba ilmu lagi tinggi 

ape aku melalut ny , kite sambung cte yang sebenar ok .

ok ! dalam umah aku ny berpenghuni seramai 6orang (terasuk aku la heh).
ermm mase mula2 masuk tu , excited giler , semua nak bli , kemas umah tiap2 hari , masak pon air tagan sendiri , caya tak kami ? seronok nye .....
kate org dulu2 kalau gadis dah pandai masak boley kawin . eheeee sukenye .

 yea ! yea ! aku dah pandai masak , boley kawin . tapi ........ calon pulak xde . nasib la .

aissshhh ! melalut lagi aku neyh . Ya Allah asal lak gatal sangat aku neyh . pikir kawin je .
eheeee , tapi kadang2 tu la topik perbualan kami serumah , bila dah berborak pasal kawin ,
semua nye keluar , semuanye cite xnak kalah . kadang2 smpai beremosional , terjerit2 .

kelakar kan . lagi2 kalau tengok cite .... cite ... cite .... cite ape ek cm tajuk ais krim tu . 
atin ! cite ape tin ??? eh lupe plak atin xlayan cite2 cm tu dy layan hindustan je , nana ! cite ape na ?
kow kan suke tengok , kadang2 smpai kow jerit2 .. owhhh ... cite vanilla cokelat ea , eheee . sory lupe la .

fara... fara .. aku nak bluthoot lagu , tapi aku xnak lagu jayjay tau .. alaa yang selalu kow karaoke tu .
fara ny semua lagu dy taw , tpi yang bestnye nasyid pon dy layan .. baguskan ? syida ! kow dah makan ubat ke belom ? ? asal kow xmakan ????? kow nak kena pakse ngn aku ea ?? kow ny ! xsyg diri ke ? nanti kow sakit cm ne ? kow tu law sakit lembiiikkkkk jerrrkk . kesian aku tengok . aku bgtaw mak kow ! aku xkire ...
tengok arr t .. peah! peah ! tengok la syidaa ny dy xnak makan ubat , cube kow nasihat dy . kow kan sme cm dy , selalu diserang penyakit . tapi kow selalu makan ubat .

peah ! peah ! cam ne nanti kalau sem 5 kow dok umah lain , aku nak tinggal ngn spe law dyorg keluar ,  
selalu kow la peneman aku . jagan la cari umah lain , duduk ngan kiteorang je ea . aku janji jage kow bek2 taw , aku sayang kow . aku nak kite cam ny . 


I
I
V
 *peah ! peah ! aku nak kite cam ny taw

maaf yer xboley nak rotate la , kalau nak tengok gak senget kan lappy .






#syidaa nape muke kite  pelik ny ?






#dan ini la mereka a.k.a housemate aku .

No comments:

Post a Comment