Followers

Monday, 19 March 2012

SELAMAT PEGANTIN BARU ACU .


  • acu dulu kow la teman tydo aku 
  • kow la yang suapkan aku makan bila aku kat umah kow
  •   aku la alasan kow ngn wak bile kow nak kuo ngn edy . 
  • rumah aku la tempat kow mengalirkan air mate bile kow gadoh ngan edy 
  • kita g kedai , g pasar same2 
  • kow la kakak ke2 yang aq ada . 
dan banyak lagi yang kita buat . kow dah macam kakak aku . sebab pe dulu akak sekolah luo , hbis sekolah je kerja dok umah sewa . so aku xde mase nak bermanje2 ngan kakak sendiri .  aku ingat lagi bile kow balik sekolah je mesti kow akan suapkan aku makan , bila kow makan aku akn makan . pas2 bila mak datang pagi2 umah kow nak buat kueh mesti aku ikut . dan aku akan sambung tydo kat sebelah kow .

tapi sekarang kow dah jadi milik orang . rase macam semalam je kow suap2 kan aku . rindu sangat . tak sia2 kan kow hbiskan air mate kow tok edy , last2nye dy la jodoh kow kan cu . lepas ny aku la yang akan suapkan anak kow bile dy nak makan . hahahaha aku pulak yang akan g rumah kow bile aku gadoh ngan boyprend . semoga jodoh kow ngan edy berkekalan hingga ke akhir hayat . aku xmampu nak bg hadiah mahal2 kat kow . ape yg kow nampk tu je la yg ada . sbb aq teringat 3minggu lpas kow penh ckp ngn aku kow nak buku isteri2 solehah . so aku tunaikan permintaan kow tu . 

tapi papehal cu . 
# selamat pegantin baru tok acu ara & edy #

2 comments:

  1. den lmbek lai , den sajo nak tunggu akk dapek anok . t g kenduri kawen den meriah yo

    ReplyDelete