Followers

Sunday, 28 October 2012

stop T_T




jodoh kami tak kuat . aku sendiri tak pasti sama ada jodoh aku bersama dia atau dengan orang lain.
tu semua ketentuan Ilahi .bak pepatah 'KITA HANYA MERANCANG,TUHAN YANG MENENTUKAN'

semoga awk bertemu orang yang paham dengan kerjaya awk k .


terima kasih awk sebab hadir dalam hidup saya walaupon sekejap .
dengan awk saya belajar erti sabar menahan rindu .

 + c'geMok +

mok ! walaupon kita dah xde pape hubugan y special, tapi sya sngn awk still ada perhubugan persahabtan kan ? awak jaga diri awk. jaga kesihatan awk.
jagan terlalu focus kat kerja. 

nice to meet u .

nak  tampal balik hati ni pon dah tak boleh !!







No comments:

Post a Comment