Followers

Monday 19 November 2012

dia kawan laki yang terbaik \(^.^)/

hai hai semua stalker ! stalker !
rinduu x kat ina .. lama kan ina menyepi ..
sian blog ina follower2 ina asyik bace entry yang sama aje.
hey ! yang duduk jauh dari lappy/komputer/hp mai dekat2 bace entry pasal kawan saya .

dia kawan sy, dia kawan terbaek !
xpenah rapat ngan laki serapat ni.
first jmp dia masa masuk KEJORA ni, sikit xmau tego aku.
sampai aku nak men facebook pon takot2 , sbb dia duduk belakang aku .
dia orangnya comel je tembam2,chubby2 kuat makan .
konon berdiet  mkan SDII la, minum teh kurus la.. tapi berdiet cara yang salah . vengong dia ni.

lama kelamaan kiteorg semakin baik.
dia suka cari pasal ngan aku , sehari kalau xgado memang tak sah lah !!
ZAIDI oh ! ZAIDI !!!

#mestikorangtertanya2siapaorangnyakan ..

jeng ! jeng! jeng !..

1.....2....3....4....5...

CCCCCCCCAAAAAAAAKKKKKKKKKKKKKKKKKK !!!!!!!

#wow !!! tembamnya dia. ahahahaha comel kan ? comel kan ? 

ceh! ceh! muka seyum xikhlas...
aku mula rapat ngan dia semenjak dia tumpang kan aku balik dri bandar tenggara.
ehehehe time tu malu nak berborak ngan dia.. (ceh2 ! bajet.)
borak punya borak rupa2nya dia pernah KAWAN ngan adik kakak ipar aku ,.

WOW ! ketawa besar aku dalam kereta..
zaidi! zaidi !
dari situ laaa aku rapat sampai la now.
dia ni kaki amek gambar , so setiap kali bergambar mesti aku nyebok celah kat gambar dia .
macam gambar kat bawah ni , jom negok ! jom !!!







                #kami memang kaki bergambar 

 nak tau cite tak yang kami pernah buad kerja gile !!!
haaaaaaa !!! kami pernah ceroboh hotel semata2 nak amek gambar !!
apee laa kesengalan nye kami .

satu lagi persamaan kiteorg ni, dua2 kuat makan ..
sharp pukul 1 or 2 kami akan g bli waffle or kaya ball ..
mana x gemoknya badan aku ni ..
then sampai ada orang bertanya kami ni couple ke ??
HAHAHAAHAHAH apeeeee laa !

#matiakukalauKETOTtahu . ngeeee ~~

ok la semua ! nanti ina sambung lagi k.
ABG ZAIDI KITA NI AJAK MELEPAK a.k.a CURI TULANG SEMPENA BOS MENGHILANG !

nak mention samthing !!!
#praktikaltinggallagi2MINGGUoooooo (^__^)

No comments:

Post a Comment